Dobra lokalizacja
Sosnowiec | 10 km | dojazd 10 min |
Tychy | 17 km | dojazd 15 min |
Gliwice | 29 km | dojazd 20 min |
Chorzów | 10 km | dojazd 10 min |
Kraków | 78 km | dojazd 50 min |
Regulamin Centrum
REGULAMIN WYNAJMU SAL KONFERENCYJNYCH W HOTELU SILESIAN W KATOWICACH
Niniejszy regulamin określa zasady Rezerwacji i wynajmu przestrzeni konferencyjnej w Centrum Konferencyjnym Hotelu Silesia.
I. Ogólne zasady funkcjonowania Centrum konferencyjnego
1. Przestrzeń konferencyjna w Hotelu Silesian jest wynajmowana na potrzeby wydarzeń dydaktycznych, kulturalnych, naukowych oraz innych, których charakter nie narusza dobrego imienia Hotelu ani zasad współżycia społecznego.
2. Przestrzeń konferencyjna jest wynajmowana codziennie od 8.00 do 22.00.
3. W przypadkach uzasadnionych potrzebami klienta oraz możliwościami Wynajmującego, przestrzeń konferencyjna może zostać wynajęta w godzinach innych niż wymienione w pkt. 2.
II. Zasady Rezerwacji przestrzeni konferencyjnej
1. Celem wynajęcia Sali konferencyjnej, klient zobowiązany jest przekazać zapytanie przez internetowy formularz kontaktowy, drogą mailową lub faksem.
2. W terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia Wynajmujący jest zobowiązany przesłać Klientowi ofertę cenową wraz z warunkami najmu.
3. Warunkiem dokonania rezerwacji jest pisemne potwierdzenie oferty przez Klienta, drogą mailową lub faxem oraz wpłata 10% zadatku na poczet wynajmu w terminie wyznaczonym przez Wynajmującego.
4. Opłaty za wynajem przestrzeni konferencyjnej ustalane są w drodze negocjacji pomiędzy Wynajmującym a Klientem.
III. Zasady anulacji rezerwacji
1. W przypadku odwołania rezerwacji przez Klienta zaakceptowanej przez Wynajmującego, Klient jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości:
· 10% wartości zamówienia w przypadku, gdy zostało ono odwołane od 21 do 14 dni przed terminem rozpoczęcia wydarzenia
· 50% wartości zamówienia w przypadku, gdy zostało ono odwołane od 14 do 7 dni przed terminem rozpoczęciem wydarzenia
· 100% wartości zamówienia w przypadku, gdy zostało ono odwołane w okresie krótszym niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia wydarzenia.
chyba, że strony ustaliły inaczej.
2. Na poczet kwot wymienionych w pkt 1 Wynajmujący ma prawo zatrzymać otrzymany od klienta zadatek.
W uzasadnionych przypadkach Wynajmujący może odstąpić z przysługujących uprawnień wymienionych w punkcie 1 i 2.
IV. Zasady korzystania z centrum konferencyjnego
1. Klient oraz uczestnicy wydarzenia, mogą korzystać z przedmiotu najmu jedyni zgodnie z jego przeznaczeniem i w celu oraz zakresie, które zostały określone w jego zamówieniu.
2. Wynajmujący upoważnia Klienta oraz uczestników wydarzenia do korzystania ze stref wspólnych, bezpośrednio sąsiadujących z przestrzenią konferencyjną wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem.
3. W przypadku stwierdzenia szkody lub straty, wynikłej z niewłaściwego użytkowania wynajętej przestrzeni konferencyjnej lub stref wspólnych, Wynajmujący opracuje dokumentacje uszkodzeń w raz z kosztorysem oraz dokona napraw , zaś klient pokryje w całości koszty usunięcia uszkodzeń w terminie 14 dni od daty doręczenia noty obciążeniowej.
Regulamin obowiązuje od 01.01.2013 r.